یسنایسنا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

عشقم یسنا

:-*

1393/6/8 10:44
نویسنده : مامان یاسنا
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ب دوست جونیای یسنا

خوبین عزیزان

چن وخ پیش واس یسنا خانه سازی خریدم خیلی با اون خوب بازی میکنه

آخه رنگی رنگیه نمیدونه کدومو برداره

اینو میگیره میبینه اون یکی خوش رنگ تره اونو میگیره، میبینه اون یکی خوش رنگتره باز اونو میگیره

دوس داره همه رو باهم بگیره دستش ولی تو دستش جا نمیشه یه حیغ بنفشم میذنه خندونک

 

چن وخ پیش ک هوا خیلی گرم شده بود یسنا هم از شدت گرما بدنش کلا زخم شده بود

حتی کولر هم جواب نمیداد

ما هم یسنارو بردیم دریا آب تنی

من اول فکر میکردم اک بره تو آب از ترس گریه میکنه ولی نه خیلی هم خوشحال میشه

اونایی ک تو دریا بودن خودشونو ک میندازن تو آب یسنا قش میره از خنده

پسندها (1)

نظرات (5)

محرم...man in black
8 شهریور 93 11:26
همیشه دلتنگی ام را در دریای آغوش تو ریختم ، عجیب این دریا معجزه می کند ! تمام غم را می بلعد و باز آرام آرام است دریای لاجوردی من ، خدای من . . . ممنون از حضورت/ فدات
محرم...man in black
8 شهریور 93 17:44
گاهی دور از چشم ابرها هم میتوان عاشق شد ، میتوان بغض کرد ، میتوان بارید گاهی دور از چشم مدادرنگی ها هم میتوان نقاش شد ، میتوان آسمان داشت ، میتوان آبی شد اما گاهی دور از چشم گذشته نمیتوان امروز را پشت هیچ فردایی پنهان کرد
شاهرخ
9 شهریور 93 8:39
فدات يسنا جون مثل عمو شاهرخ عاشق شنا كردني اي ول شناگر
مامان بردیا شیطون
17 شهریور 93 14:26
فدات بشم ماشالا......
سامیه
23 بهمن 93 15:38
سلام خدابراتون نگهش داره من 17سالمه هنوز مجردم وقتی اینقدر علاقتونو نسبت به بچتون دیدم دلم خواس مامان شم گگگگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عشقم یسنا می باشد